Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków w Archiwum Państwowym w Bydgoszczy odbywa się stosownie do zasad określonych Zarządzeniu Nr 4 Dyrektora Archiwum Państwowego w Bydgoszczy z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Archiwum Państwowym w Bydgoszczy.
Skargi i wnioski można złożyć:
- Pisemnie na adres: Archiwum Państwowe w Bydgoszczy ul. Dworcowa 65 85-009 Bydgoszcz
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kancelaria@bydgoszcz.ap.gov.pl
- Faksem na numer 52 339 54 10
- Ustnie do protokołu, zgłaszających się w sprawie skarg i wniosków przyjmują:
– Dyrektor Archiwum lub zastępująca go osoba we wtorek w godzinach od 13.30 do 17.00.
– Kierownicy Działów i Oddziałów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
Uwaga: Nadsyłane skargi i wnioski zawierać powinny imię i nazwisko oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek